senyumlah...

senyumlah...

Thursday, July 9, 2009

SeMangat baRu...



Semester 4 merupakan semester baru bagi pelajar-pelajar pendidikan tahun 2..Seiring dengan itu juga menjadi kepastian bagi tiap-tiap pelajar iaitu pasti menanam azam yang baru.bagaimana dengan Anda?Apa azam kamu.. Bagi aku pula, sudah menjadi kepastian untuk memperbaiki segala kelemahan ku di semester yang lepas.

Banyak yang perlu aku belajar terutama dari segi penguasaan bahasa.Fuhh...biasala tu manusia akan belajar daripada kesilapan.
Silap sekali x bermakna silap selamanya.itulah Sunnatullah..

Sem ni pula madah aku semuanya 3 jam kredit kecuali halaqah..kena struggle gila la..hee..betul ka tu..Jgn cakap ja buatnya tak!!!Jangan jadikannya sebagai alasan..manusia mudah kan mencari alasan(aku la2), heee..ok apa pun kejayaan tidak akan datang tanpa usaha yang gigih..ingatla Allah tu Maha Adil.


Jadikannya sebagai perubahan yang positif, ilmu bukan hanya terletak pada kertas peperiksaan tetapi ilmu ni lah nak kita bawa sampai akhirat kelak..pesanan daripada Ustaz2..

No comments:

Post a Comment