Kata Aluan...

senyumlah...

senyumlah...

Tuesday, July 7, 2009

kiriman BAru..


Salam...Hari ni merupakan hari terakhir aku tinggal di rumah PT 5859 desa anggerik..keesokannya aku akan berhijrah ke rumah baru ku pt 5287 desa anggerik juga, tapi rumah tu berhampiran dengan pagar Usim.

Namun begitu jauh juga untuk ku kampus.kenapa? hmmm...sebabnya x da short cut la kat situ...huhu..
Nak tahu tak pasal rumah baru kami..heee..kami tinggal berlima di sana..aku,wan,mat,sayed dan akmal selaku bos kami(otai)..Fuh terkejut kawanku daripada FST tentang rumah baru kami..

Rumah tu lengkap dengan perabot..2 set kusyen, peti ais,meja makan dan katil siap sorang satu beb..haaa..Tapi sewanya bleh tahan mahalnya.RM 480.00 sebulan,kira ok la sekiranya ada tambahan 2 orang lagii..save budget kan.


Aku sedih juga la dah x boleh update blogku ni hari-hari..kesian rayuan hamba..kat sana xdak internet..hhuuhuu..nAmun Allah la tempatku merayu dan memohon doa serta keampunan..kemungkinan blog ni akan bersarang dan dipenuhi sawang..hah...aku x kan biarkan juga bersawang.Itu semua bukan alasan..AKU mohon maaf atas salah silapku..apa sALahku nak minta maaf..heee..btul juga..ok k ko?

Hampirku terlupa minggu depan aku akan ke pulau pangkor atas urusan seorang guru.Kami batch pertama adalah orang pertama akan mengikuti kem Bina Insan Guru(BIG).Tapi sedih juga beberapa orang je dipilih untuk yang pertama ni.. Lepas tu baki akan pergi dengan junior..InsyaAllah selama 4 hari aku disana..X sabaq dah..heeee..tp..tp..C fest 7 ku masih blum beres..Harap2 kawanku boleh follow up..shukran jazilan..

Akhir kata terima kasih atas sokongan anda..TEruskan bermujahadah melalui penulisan atau cara anda sendiri..Ingat metod dakwah pelbagai bukan satu.. Salam perjuangan daripadaku..ila liqa' wa maasalamah..

No comments:

Post a Comment