senyumlah...

senyumlah...

Wednesday, January 20, 2010

JOM MENGUNDI...

21 JANUARI 2010-HARI PEMILIHAN MPP SESI 2009 / 2010

SEMUA MAHASISWA-MAHASISWI USIM DIWAJIBKAN TURUN KE FAKULTI MASING-MASING UNTUK MENGUNDI.UNDI ANDA PENENTU KEPADA KEPIMPINAN MPP BAGI SESI 2009/2010..SAMA-SAMALAH KITA MENGUNDI ESOK HARI.

BERMULA JAM 9.00 A.M - 5.00 P.M...

BAWA BERSAMA KAD MATRIK..

SALAM TRANSFORMASI...

Saturday, January 16, 2010

CUTI - CUTI MALAYSIA...


Release tension dgn aksi-aksi tersendiri....hehheee...


Rehlah bersama sahabat-sahabat di Air terjun Sungai Gabai Hulu Langat...

Selama 2 jam jgk perjalanan kami termasuk sesat untuk ke sungai gabai nie...sampai ja di sana kena pula panjat tangga yang boleh tahan tingginya.Adala pulak yang pancit di situ.huhu...
Tapi kepenatan mendaki tangga tersebut menjadi kepuasan dan kenangan kepada kami.Masing2 menanti hidangan ayam bakar dengan penuh harapan..Lepas makan ja suma pakat-pakat terjun ke dalam air..fuh... sejuk tak terkata, macam kat kampung aku pulak rasanya.Segala tension2 dan penat semasa perjalanan di ganjari dengan kepuasan yg teramat sangat..
SUBHANALLAH indahnya Ciptaan Allah..

Cuti - cuti Malaysia...Rumah sewaku..

KATA HUKAMAK...

SAHABAT YANG MENUNJUKKAN KEBAIKAN KEPADA KAMU

ADALAH SAHABAT YANG BAIK

DAN SAHABAT YANG MENUNJUKKAN KESALAHAN KAMU

ADALAH SAHABAT YANG PALING BAIK....

Monday, January 11, 2010

SeMesteR BarU

Salam transformasi...Hampir 2 minggu kuliah dan tutorial berlalu..semua madah lecturer dah masuk..bermulalah jihad aku untuk semester ini..Agak berat juga madah sem ni di tambah pula dengan MUET..kalo x dapat band 3 ke atas alamatnya x gradela aku nanti.huhu...How to improve my english?maybe must be a lot exercises..kemugkinan aku akan berdaftar dengan sekolah kot2 la lebih ringan sikit berbanding di Universiti..

Sem ni 21 jam kredit agak banyak juga tapi alhamdulillah dah banyak subjek pendidikan untuk sem ni.lepas ni kenala fikir pasal ROS pula..Hai rupa-rupanya dah x lama aku kat universiti pas ni I.Allah jadi gurula..AMIN..mak ayah, Sahabat2, guru2 doakanlah daku...

Tahun baru azam pun I.Allah baru tapi apa pun aku kenala istiqamah sampai ke akhirnya.Aku mestilah perbaiki kelemahan2 sem lepas terutama kerja2 last minute..fuh..yg ni susah nak tinggal..Why? i dont know..As al nafsika...aku harap adalah perubahan aku sem ni..ingat amanat ayah & ibumu.. semester ni juga ada pelbagai berita sedih yg x dapat aku jangkakan..kami kehilangan kawan, beliau gugur di pertengahan jalan..Inilah yg dikatakan perjuangan.Ayuh sahabat-sahabatku kita bangkit dari lena yg panjang asahkan senjatamu agar dapat teruskan berjuang..hapuskan musuh-musuhmu iaitu nafsu jahatmu..Tingkatkan keimanan & ketakwaanmu, teruskan berjuang.I.Allah Allah sentiasa dengan orang2 beriman.Tak sanggup untuk melihat kawan-kawan yg x sempat sampai ke destinasi..AYuh maju ke hadapan...
Sekadar peringataN...dont be careless..wal asri....